FAQ
Od zawsze prowadzimy komis sprzętu zimowego. Mogą Państwo zostawić u nas narty na sprzedaż, lub w rozliczeniu przy zakupie innego sprzętu (wymianie). Gdy Państwa sprzęt się sprzeda telefonicznie o tym poinformujemy i zaprosimy po odbiór gotówki do jednego z naszych sklepów.
Chcę kupić u Was sprzęt, ale nie mieszkam w pobliżu.
Umożliwiamy robienie zakupów na odległość! Wystarczy telefon, e-mail lub kontakt przez stronę. Wszystkie formalności (czasem nawet raty!) jesteśmy w stanie załatwić bez pojawiania się Klienta w sklepie. Sprzęt odpowiednio zabezpieczony do transportu i zapakowany wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Czy jest szansa wymiany zakupionego u Państwa towaru?
Staramy się iść na rękę naszym Klientom i w miarę możliwości wymieniać towar. Szczególnie w przypadku kupowania odzieży, czy kasków. Wymianie nie podlega bielizna termoaktywna, skarpety narciarskie oraz kominiarki zimowe.
Potrzebuję faktury Vat, czy mogą ją Państwo wystawić?
Tak, wystawiamy FV. Bardzo prosimy poinformować naszego pracownika przy zakupie towaru, który od ręki ją wystawi. Kupując na odległość, otrzymacie Państwo ją na maila. Dbając o wygodę naszych Klientów możemy także przesłać pocztą.
Mam sugestie i propozycje co do Państwa strony, gdzie mogę wyrazić swoją opinię?
Każda opinia jest dla nas ważna, wszelkie uwagi i komentarze prosimy przesyłać przez formularz kontaktowy na stronie internetowej lub mailowo.
Czy macie serwis?
Mamy serwis narciarski i rowerowy. Nasz serwisant z wieloletnim doświadczeniem zajmuje się renowacją nart, desek snowboardowych oraz montażem wiązań, także skitourowych. Podstawowy serwis w cenie 60 zł obejmuje: uzupełnienie ubytków w ślizgach, szlifowanie ślizgów i krawędzi bocznych oraz smarowanie na gorąco. W przypadku wyrwania fragmentu ślizgu wstawiana jest wklejka jako usługa dodatkowo płatna. Oferujemy także serwis sportowy w cenie 120 zł. W tym wypadku krawędzie są ostrzone ręcznie na żądany kąt.
Czy mogę negocjować ceny?
Staramy się być konkurencyjni i elastyczni cenowo. Dopuszczamy możliwość negocjacji cen, a przy większych zakupach sami proponujemy rabat. A do każdych nart, standardowo dorzucamy nasze rzepy!
Czy oferowany przez Was sprzęt używany jest dobrej jakości?
Tylko i wyłącznie. Sprowadzamy sprzęt prosto z Austrii, bez pośredników. Przy wyborze kierujemy się nie tylko ogólnym wyglądem zewnętrznym narty, ale także stanem wiązań oraz ilością ślizgu pozostałym na narcie i grubościami krawędzi. Nasze narty używane muszą posłużyć jeszcze trochę czasu naszym Klientom, w związku z czym importujemy tylko takie, które nadają się w późniejszym czasie by nasz Klient mógł je serwisować. Większość sprowadzonych przez nas nart jest przygotowanych serwisowo do sezonu.
A jak z gwarancją? Otrzymuje ją niezależnie czy kupuje
w salonie, czy przez internet?
Oczywiście! Wszystkie produkty objęte są 2-letnią gwarancją udzielaną przez producenta na wszystkie wady powstałe z jego winy. W przypadku zaistnienia takiej wady należy przynieść lub wysłać wadliwy towar do nas dołączając paragon zakupu lub fakturę wraz z opisem wady. Następnie wysyłamy produkt do producenta, który ustosunkuje się do powstałej wady. W przypadku sprzętu większych gabarytów prosimy o spakowanie i dobre zabezpieczenie przesyłki. Całą resztą zajmiemy się my.