Strona główna  •  Informacje  •  FAQ

FAQ

 FAQ – często zadawane pytania

1.     1. Czy oferowany przez Was sprzęt używany jest dobrej jakości?

Tylko i wyłącznie. Sprowadzamy sprzęt prosto z Austrii, bez pośredników. Przy wyborze kierujemy się nie tylko ogólnym wyglądem zewnętrznym narty, ale także stanem wiązań oraz ilością ślizgu pozostałym na narcie i grubościami krawędzi. Nasze narty używane muszą posłużyć jeszcze trochę czasu naszym Klientom, w związku z czym importujemy tylko takie, które nadają się w późniejszym czasie by nasz Klient mógł je serwisować. Większość sprowadzonych przez nas nart jest przygotowanych serwisowo do sezonu.

2.    2.  Czy mogę negocjować ceny?

Staramy się być konkurencyjni i elastyczni cenowo. Dopuszczamy możliwość negocjacji cen, a przy większych zakupach sami proponujemy rabat. A do każdych nart, standardowo dorzucamy nasze rzepy ;)

3.     3. Nie słyszałem/łam o Państwa firmie, to jakaś nowość na rynku?

Skądże! Nartami zajmujemy się od 12 lat, nasz najstarszy sklep mieści się przy ul. 11-go Listopada w bramie, obok optyka. Sklep na Krakowskiej 464 przenieśliśmy w listopadzie z ulicy Żywieckiej (obok salonu z kominkami). Jesteśmy profesjonalną firmą mającą ugruntowaną pozycję na rynku.

4.     4. Podobno macie także komis?

Od zawsze prowadzimy komis sprzętu zimowego. Mogą Państwo zostawić u nas narty na sprzedaż, lub w rozliczeniu przy zakupie innego sprzętu (wymianie). Gdy Państwa sprzęt się sprzeda telefonicznie o tym poinformujemy i zaprosimy po odbiór gotówki do jednego z naszych sklepów.

5.    5.  Chcę kupić u Was sprzęt, ale mieszkam w pobliżu.

Umożliwiamy robienie zakupów na odległość! Wystarczy telefon, e-mail lub kontakt przez stronę. Wszystkie formalności (czasem nawet raty!) jesteśmy w stanie załatwić bez pojawiania się Klienta w sklepie. Sprzęt odpowiednio zabezpieczony do transportu i zapakowany wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej.

6.     6. A jak z gwarancją? Otrzymuje ją niezależnie czy kupuje w salonie, czy przez maila?

Oczywiście! Na wszystkie nasze produkty udzielamy 2-letniej gwarancji na wady powstałe z wady producenta. W razie kupowania niestacjonarnie wysyłka odbywa się na nasz koszt. Jedynym warunkiem pozostaje kopia lub oryginał paragonu oraz wypisana przez nas gwarancja. W przypadku sprzętu większych gabarytów prosimy o spakowanie i dobre zabezpieczenie przesyłki. Całą resztą zajmiemy się my J

7.     7. Czy jest szansa wymiany zakupionego u Państwa towaru?

Staramy się iść na rękę naszym Klientom i w miarę możliwości umożliwiać wymianę towaru. Szczególnie w przypadku kupowania odzieży, czy kasków. Wymianie nie podlega bielizna termo aktywna, skarpety narciarskie oraz kominiarki zimowe.

8.     8. Potrzebuję faktury Vat, czy mogą ją Państwo wystawić?

Tak, wystawiamy FV. Bardzo prosimy poinformować naszego pracownika przy sprzedaży, lub przy zakupach na odległość- mailowo. Zostawiając dane do faktury, będzie ona czekała na Państwa do 7 dni od zakupu gotowa do odbioru w sklepie. Dbając o wygodę naszych Klientów możemy także przesłać pocztą FV.

9.     9. Mam sugestie i propozycje co do Państwa strony, gdzie mogę wyrazić swoją opinię?

Każda opinia jest dla nas ważna, wszelkie uwagi i komentarze prosimy przesyłać przez formularz kontaktowy na stronie internetowej, lub mailowo.

10.  10. Proponujecie pierwszy serwis rowerowy gratis- jak odbywa się cała procedura? Muszę się umawiać?

Dbając o bezpieczeństwo i komfort naszych Klientów oferujemy pierwszy przegląd rowerowy do trzech miesięcy po zakupie GRATIS! Na serwis nie muszą się Państwo umawiać, wystarczy przyjechać i zostawić rower. Maksymalny czas przeglądu to 24 godziny, zwykle staramy się realizować usługę w 2-3 godziny. 

Newsletter • Zapisz się na listę mailingową •

Ta strona używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zamknij